24 Ekim 2014 Cuma

Türbanlı Karımı Başkalarının Yaptım

Merhaba www.esexhikayeleri.org seks okurları, karım harika bi kadındır,tesettürlü olduğundan değişik fantaziler hep ilgisini çekmiştir.O kadar güzelki onu her gece siksemde doyamıyorum.Bir gece onu sikerken,kulağına ii sikiyomuyum,ö götünede yarrak istermiydin die sordum ve daha bir iştahla sikişmeye başladı,evet eveeettt,siktir beni die inliyordu.O gece karımı sabaha kadar siktim.Sonra aklıma onu msnden tanıştığım insanlara siktirmek geldi ve bunu ona açıkladığımda gözleri sevinçten parladı,sen nasıl istersen kocacım dedi.Akşam msnden bikaç kişiyi ekleyerek karımla cam den sex yamalarını izledim,karım zevkle soyunmaya,kendini okşarken çığlıklar atmaya başladı,bu beni dahada azdırdı    ve onu orada domaltıp hızla götüne sokmaya başladım,sik beni gökhan,ohhh harikasın kocacım die inliyordu.Monitöre bakınca konuştuğu erkeğin gökhan adında biri olduğunu farkettim.Çok garip ama onu daha bi iştahla sikmeye başladım.Saçından hızla çekerek sokuyordum götüne,o da ohhhh,orospunu sik parçala karını erkeğim,herkese siktir beni die yalvarıyordu.Götüne hızla boşaldım.Artık her gece erkeklere vermeye başladı,sonrada sabaha kadar bana tabi.

4 yorum:

  1. Selam 43 yasindayim ızmirliyim bekar erkeğim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler 05323375290

    YanıtlaSil
  2. Olgun yaşlarda yüksek okul mezunu saygın dürüst sırdaş beyim olgun yaşlarda 40 60 çiftler yalnız bayanlar arayın sırdaşınız olayım arayın asla pişman olmazsınız arayın kendinizi ödüllendirin arayın gergili yaşamdan kurtulun saygılar 05323714967

    YanıtlaSil
  3. Mrb ben Mustafa yaşım 28 İzmirliyim.Lisans mezunuyum.Benim gibi üniversite mezunu ya da konuşması düzgün doğu kökenli olmayan kişilerle sohbet etmek ve görüntülü konuşmak istiyorum.Entel kişiler tercihimdir.WATSAP,SKYPE,LİNE,WİBER OLURSA daha iyi olur.Telefonum:0544 463 1941.SKYPE adresim sertsex_31@Hotmail.com asla gaylar aramasın.özelim açık.ses tonu etkileyici olması şart ya da fiziği güzel olmalı.evli bayan olabilir.yaş kriterim 18-35 arası olursa mutlu olurum.zevkli dakikalar bizi bekliyor.asla yapışan rahatsız eden tip değilim.etrafında kız mı yok derseniz değişik kişilerle olmak hoşuma gidiyor.ASLA GAYLAR ARAMASIN.KARISI İÇİN DE ERKEKLER ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  4. Mrb ben Mustafa yaşım 28 İzmirliyim.Lisans mezunuyum.Benim gibi üniversite mezunu ya da konuşması düzgün doğu kökenli olmayan kişilerle sohbet etmek ve görüntülü konuşmak istiyorum.Entel kişiler tercihimdir.WATSAP,SKYPE,LİNE,WİBER OLURSA daha iyi olur.Telefonum:0544 463 1941.SKYPE adresim sertsex_31@Hotmail.com asla gaylar aramasın.özelim açık.ses tonu etkileyici olması şart ya da fiziği güzel olmalı.evli bayan olabilir.yaş kriterim 18-35 arası olursa mutlu olurum.zevkli dakikalar bizi bekliyor.asla yapışan rahatsız eden tip değilim.etrafında kız mı yok derseniz değişik kişilerle olmak hoşuma gidiyor.ASLA GAYLAR ARAMASIN.KARISI İÇİN DE ERKEKLER ARAMASIN.

    YanıtlaSil