25 Ekim 2014 Cumartesi

Buse , Deniz ve Sude ablamla seks -1

merhaba rüfeka benim girişim erkek . 13 yaşında akman uslu doğru ve yakışıklı biriyimdir . 8 . sınıfa gidiyorum ve sınıfta en popüler isimdenim . 3 tane ablam var buse yoğunluk ve sude . öpücük 19 yaşında beyaz tenli seksi sarp kâmil ve yapılı göğüsler pürüzsüz kalçalara ve süper bir vücuda sahiptir . saçları yağız ve dalgalıdır . bahir ablamda 19 yaşında siyah kahverengi nitelik arası saç rengine beyaz tenli ve göz harika bir vücuda ve göğüslere sahiptir . sude ablam ise kahverengi saçlı 19 yaşında siyah saçlı parafin tenli tam bir vücuda sahiptir . 3 üde 19 yasında kuma özelliklerden biri Bugüne kadar aklıma tek kötülük gelmiyordu onları seviyordum amma anca fener meşki değil uhuvvet sevgisi lakin bu olaydan sonra göz açılarım silme değişmişti . bir gün harap bir şekilde okuldan dönerken eve geldim ve odama geçip kendimi yatağa attım . yorgundum . sonra yön odada ( cihet odada ablalarım yatıyor onların odası yani ) sesler duymaya başladım . bi baktım derya sude ve öpücük ablam üçü kendi aralarında konusmuyor mu ? kapı iyi az aralıktı bende o aralıktan bakıyordum . şöyle konuşuyorlardı Deniz : ya kızlar kez erkek yoğun yakışıklı değil mi ? kardeşim de olsa ona aşığım yaaa . Buse : aynıyla . 13 yaşında olmasına rağmen pak bayındır yanlışsız sonraa bide kıvrak ve gelişmiş . onunla alay malay olsam ne yavuz olurdu …. Sude : size katılıyorum . o okkalı yalabık . alelhusus o siyah saçlarıya bakış atması offf cenabıhak ım o bakışlar ne anca . Bende basıcı sinirlenmiştim . Sonuçta onlar ablamdı . kesinlikle benim hakkımda hakeza düşünebilirlerdi ki ? Bu arada aletimi tasa etmişsinizdir . Kalınlığı 3 cm . uzunluğu ise 18.6 cm . temizdir ve şirin kokuludur . neyse sinirlendim amma belli etmedim odama dönüp öğretmenin verdiği ödevlere çalıştım . harap olduğum için üstümü bile çıkarmamıştım . elan sonra üstümü çıkardım . azıcık ahladım pufladım sıkıldım yani . o sırada ablamlar sesimi duymuş ve bi anda sevinmişlerdi yöntemince . annem ve babam 7 ‘ de geliyordu . ben ve ablalarımda sabahçıydık . yalnız onlar erken gelmisti . yemeden içmeden odama gelip hoşgeldin kardeşim diyerek sarılmaya koyulmuşlardı . durun evet üstümü giyiniyorum gayritabii mısınız ya töbe töbe deyip uzaklaştırmıştım . Hoşbulduk ablalarım . demiştim . öpücük bile meczup değiliz aşkitom sadece sarıldık . hem şen kardeşimizsin bi sefer hakeza şeylerde olabilir deyince sustum . neyse üstümü çıkarıp giyindim ve ödevimide bitirdim . yakında bilgisayarda külah oynayacaktım ki o tam ablamlar gelip . ya yiğit evcilik oynayalım mı 4. müz demişti öpücük . köle basıcı onları kıramazdım . çünkü onlar anca bi giyinmişlerdi ki . önden göğüsleri bir zaman belli fail elbise alttanda mini bir etek giymişlerdi . tam görünüyorlardı . bende eh eksiksiz o halde oynayalım demiştim . yalnızca söylemeliyim ki içlerinden en güzeli buse ‘ dir . sonra kükremek ve sude . neyse buse yanıma gelip ben senin hanımın olayım diye boynuma sarılmıştı . bnde bütün dedim . sude ve derya de kız uşak olcaklardı . neyse oynuyoruz moynuyoruz en nihayetinde oyunda şeb olmuştu . ablalarımın odasında oynuyoduk dünya iiçin . deniz ve sude yatağa uzanmıştılar . busede kendi yatağına yatmış benide yanına güzel çekmişti . çokluk ona nazar kırpmıştı ak yazılı nasılda kaptı merti niteleyerek bi bakıştı âdeta . neyse 15 dk filan yataktaydık . buse bi anda kulağıma fısıldayıp . erkek evet senin sevgilin var mı niteleyerek sorduğunde ben ona fısıldayıp yasak dedim . o da hoppadak sana giz vereceğim benn sana aşığım da . sevgilim olurmusun lütfen deyip sarılmıştı . bende yayımcı onun güzelliğine ve leziz kalbine dayanamamış ve lacerem buse ablacım demiştim . o da sadece yanağımı öpmeye başlamış ohh erkeğim benim . demişti . amma bunu sesli söylemişti . neyse 15 dk dolmuş tu . ben sıkıldım deyip odama geçmiştim . onlarda yanıma gelmişti . sana peçe vericez demişti çokluk ve sude . ikiside bana asık olduğunu söyleyince . bi anda şaşırmıştım . bu kadarıda olmazdı yani lakin . talih talih bir yere denli arkadaşım . her neyse köle onlara bende sizleri seviyorum ablalarım deyince beni yatağıma atıp koluma yerleşmişlerdi . bende oh oh ne kadar güzelsiniz siz öyle hee ? diyip nazlıyordum . onlarda sende aşkın yakışıklısın aşkımmm deyip yanaklarıma öpücükler konduruyordu . gani seksilerdi . ahh ne denli seksisiniz deyince öpücük yarağımı kavramaya başlamıştı . bahir üstümü çıkarmaya sude ise yağız saçları okşayıp kokluyor ve öpüyordu . beni mi istiyonuz diyerek sorunca olur seni istiyoruz aşkitom . seninle bir fıkra nezdinde sarhoş olmak istiyoruz . gacı yâr deyince ahh ablalarım siz harikasınız demişti . onları yatağa yatırmış kendimde kalkmıştım . soyunun haydi bakayım . demiştim . onlarda utana utana soyunuyorlardı . bir tek bikini ve sütyenleri kalmıştı . korkuyor ve utanıyorlardı .bakiremisiniz dediğimde evet dediler . bende bahir ile buse ablamın yanına yattım . ilk evvel bahir ablamdan başlayarak göbeğini yalamaya başlamıştım . fevk çıkıyor yalıyordum . en ahir sütyenine ulaşmıştım . onu kaldırıp attım ve o başyapıt memelerine tamam yol aldım . elliyor kâm alıyordum . yalamaya başlayınca devam ten harikasın diyor beni azdırıyordu . peşi sıra öpücük ablamıda soydum ve sude ablamıda . bikinilerini bile kaldırıp cascavlak bırakmıştım onları .aklıma süper bi görüş gelmişti . kamp kurmak ! hoppadak kampı hazırlamış içini döşemiştim . battaniye falan hazırdı . elkızı sevgililerim demiştim . kul soyunup çadıra girmiştim . deri büyüktü epey . evde büyüktü . çadırın bi kenarı 2 metreydi . haydi haydi yatmıştık . ve çadırı kapatmıştık . battaniyenin altına girip feneri almıştım . girin battaniyenin altına demiştim . batteniye fena iyidi kesif ve serin . hepimiz çıplaktık . birbirimizi elliyorduk . oy oy oy oy kıyamam ben bu güzellere diyor ne denli doğru olduklarını anlattıkça nazlanıyorlardı . sikecen mi artık bizi demişti buse . köle ilk mukaddema vahim kırıcı aşkım . teker teker demiş ve sudeye güzel yanaşmaya başlamıştım . sudeyi kenara alıp sıkıştırdım . arkası sıra ateşin bir şekilde öpüşmeye başladık . dilimle dilini yalıyor çekiştiriyorduk .birbirimizin dudaklarını içimize içimize alıyorduk sanki . bir yandandan bakire popousunuda elliyordum . ardındandan o memelerinden birini elime alıp yalamaya başladım . kah ağzıma alıyor kah yalıyor kah göğüs ucunu emiyordum . etli ve cesim memeler . ve sert . hangi kişi istemez ? bn isterdim . ve yalıyordum bu aldatıcı memeleri . ooff ne denli seksisin yaa diyordum sudeye . sağol aşkım diyor oda ve saçımı kokluyordu . kalçalarını yaladım ve süpersin dedim . Şimdilik bu denli devamı gelir belki .

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil