24 Ekim 2014 Cuma

Kocam Doyuramıyordu, Beni Tatmin Edecek Erkek Buldu

Merhaba www.esexhikayeleri.org seks okurları.Ben Gülay 35yaşındayım kocamın adı cemil 45yaşında konyadan sizlere yaşadığımız çok güzel bir anımızı anlatacağım.ben türbanlı ve kapalı giyinen oldukça güzel ve alımlı bir bayanım.memelerim sert ve dik kalçalarım geniş hele dar etek giyinince çok güzel görünür.kocamı seviyorum ama artık bana yetiştiremiyor aleti biraz küçük.bense beni doyursun istiyorum.bu konuları konuştuk ve beni anlayışla karşıladı.beraber evli çiftler bölümündeki hikayeleri araştırırken birine rastladık.adı sedat 37-38yaşlarında ama oldukça genç görünen biriyle tanıştık.zamanla işi ilerlettik ve buluşmaya karar verdik.tarif ettiği yere gittik oldukça genç görünüyordu saçında ak bile yoktu 1,73boylarında 72kğ ağırlığındaydı.karısının kendisini anlamadığını ve mutsuz olduğunu söyledi.evli ve tecrübeli,karısının böyle fantazilerden uzak olduğunu söyledi.bizde kendi durumumuzu anlattık olayın gizli kalması gerektiğini söyledik oda öyle olacağını söyledi.sonra evimize gittik eve girince sıcaktan ben türbanımı ve elbiselerimi çıkarmaya başladım.kocamla sedat oturdular beni seyrediyorlardı.vücudum açıldıkça sedat heyecanlanıyor ve önü kabarıyordu.sedatın yanına gittim ve onu öpmeye başladım. Kocam Doyuramıyordu, doyurucu buldu…Sanki beni emiyordu önünü açtım ve yarağı meydana çıktı 18cm civarında dik ve korgibi sıcaktı hemen yalamaya başladım.kocam soyunuyor hemde sedatı soyuyordu sedatın siki onuda heyecanlandırmıştı uzunca yaladıktan sonra kocam beni sedatın sikinin üstüne kendi elleriyle yerleştirdi.ben sikin üstünde şahlanırken kocamda benim her yerimi öpüyordu.sedat gerçekten güzel sikiyor ve beni doyuruyordu köküne kadar oturmuştum çünkü.ikimizde zevkin doruklarına ulaşınca kalktım ve fışkıran menileri hem yaladım hemde her yerime sürdüm kocamda benim sürdüğüm yerleri yaladı.sonra banyoya geçtik ve hem yıkanıyor hemde sevişiyorduk.kocamla sedat beni aralarına aldılar hem yıkıyorlar hemde öpüyorlardı hele sedat memelerimi sıkıyor seviyor kalçalarımı avuçlarına alıyor ve eziyordu.ben şimdiye kadar hiç böyle sevilmemiştim.kocamda sedata bakıyor ve onun yaptıklarını yapmaya çalışıyordu.donra sedat arkama geçti ve eliyle amımı sulandırdıktan sonra amıma öyle bir geçirdiki o zevkle ellerimi duvara dayadım kocamda memelerimi yokluyordu.sedat arkamda şakır şukur beni sikiyordu bende havalarda uçuyordum.kalçalarımdan sıkıca tutuyor ve sokup sokup çıkarıyordu beni kocam hiç böyle sikmiyordu ben ilk defa zevkli saatler geçiriyordum derken zevk sularını içime boşalttı.sonra yıkanıp çıktık artık sikicimi bulmuştum.onlar oturdular ben onlara içecek birşeyler getirdim ortalarına oturdum onlar içerken ben onların sikleriyle oynuyordum.onlarında birer elleri amımla ve memelerimle oynaşıyordu.sonra yatak odasına geçtik beni yatağa yatırdılar ve her yerimi öpmeye yalamaya başladılar.bu arada sikleride kalkmaya başladı.sedat benim amımı yalıyordu bende kocamın sikini yalıyordum.uzun bir yalamadan sonra sedat sikini amıma sürtmeye başladı çok zevkli oluyordu amım iyice sulanmıştı birden amıma öyle bir sapladıki sanki beni delip geçecekti ben böyle hiç sikilmemiştim sanki uçuyordum soktukça her tarafım zangır zangır titremeye başladı.sonra ofışkırıyor bende ilk defa orgazm denen duyguyu yaşıyordum kocam bakakalmıştı.beni hiç böyle görmemişti.sedat bana o gün değişik duygular yaşattı.kocamda çok memnun olmuştu tekrar temizlendik ve veda vakti geldi. Ona birdahaki sefere kızkardeşimi getireceğimi söyleyince dahada sevindi.

6 yorum:

  1. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN AZGIN DUL BAKIMLI KULTURLU NE İSTEDIGINI BİLEN CILGIN KIZLAR MUTAVAZİ HNMLAR SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI FANTAZİ DÜŞKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER 24 SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI UYGULAMALI OLARAK SIKISLERIMIZ TARIHE UCRETLİ OLARAK GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  2. Selam 43 yasindayim ızmirliyim bekar erkeğim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler 05323375290

    YanıtlaSil
  3. Olgun yaşlarda yüksek okul mezunu sırdaş dürüst saygın beyim olgun yaşlarda sırdaş dürüst çiftler yalnız bayanlar arayın sırdaşınız olayım arayın asla pişman olmazsınız arayın kendinizi ödüllendirin arayın gergili yaşamdan kurtulun saygılar 05323714967

    YanıtlaSil
  4. MERHABALARMERHABALAR BEN OGUZ İSTANBULDAN YAŞIM 46 ESMER 175 80 KİLODAYIM ALETİM KALIN VE DAMARLIDIRANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN İTANBULLU BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM �� �� �� �� �� �� NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ZEVKİN DORUKLARINA ÇIKMAK İÇİN TEL NUMARAM 0538/705/18/34 0538/705/18/34 BEKLİYORUM WAATSAPDAN DA ULAŞABİLİRSİNİZ
    LÜTFEN KENDİNİ BİLMEYEN LER KENDİNE GÜVEN MEYENLER ARAYIP RAHATSIZ ETMESİN LÜTFEN
    0538.705.18.34.......0538.705.18.34
    0538.705.18.34.......0538.705.18.34

    YanıtlaSil
  5. slm ben hüseyın balikesir yas45 bekarim samimi ve dürüstlük içinde tanışmak buluşmak istiyom evl çiftler bayanlar arayin tanışam lütfen samimi ve dürüst bayanlar arasin tercihim balikesir ve yakınlardır 0543 66 24 278

    YanıtlaSil
  6. slm ben hüseyın balikesir yas45 bekarim samimi ve dürüstlük içinde tanışmak buluşmak istiyom evl çiftler bayanlar arayin tanışam lütfen samimi ve dürüst bayanlar arasin tercihim balikesir ve yakınlardır 0543 66 24 278

    YanıtlaSil