25 Ekim 2014 Cumartesi

kanmak BİLMEYEN ateşin FISTIK

Mrb sinirsizhikayeler.com’un mabude seks okurları.   ismim tuna , 24 yaşında 182 boyunda 76 kilo kumralım.Genel anlamda yetkin kadınları her genç mert düşkünlük paha , köle senelerce bu kaygı içinde dinç kızlarla yiyiştim ama mecmu aklımda komşularımız , şişko kalçalar , muhteşem memeler vardı. İnternette aramaya karar verdim , ve bir tanışma sitesinde matem olarak 40 yas üstü tetkik yaptım. 52 yaşında niki ayevi olan bir eş 27-40 matem arası bir erkekle tanıştığını yazmış ama altınada eklemiş sadece meslek için , köle merhaba bana maslahat gerek esasen kadar yazdım.O da yazmaya başladı ve iletişim numaralarını verdi , pazartesi günüde seminer var bir ahzüita merkezinde gel dedi.Gittim kozmetik sektörüydü , ismi gerçekti , birileri çıktı konuştu , sonra bu yanıma geldi , kartını verdi , araç oldum.Çalışmaya başladım ve iyide satıyordum , soru sormak ortamında sebepli sebepsiz ötümlü telefon açıyodum ayla’ya , devir ortamında 10 defa görüşür olduk telde, haftada 1 bile deri yapıyoduk yüzyüze 10 a doğru insan , ( ) 1 ay geçmişti yeni katalogun geldiğini söyledi , bende gelip alayım dedim. olur dedi , avrupa yakasında oturuyodum , o ise anadolu yakasında ve benzeyen değildi , kısımlar vakit 9 kabil gittim , yanlız yaşadığını biliyodum , girdim içeri , öz yaptı , 1 zaman konuştuk teamül hakkında , insanlar üzerine , sonra ben gidim dedim , elbette gideceksin dedi , bende bilmiyorum otobüs varsa binecem , ordan metrobüs , sonra inip tekrar otobüs o da gelirse filan dedim , iyi oruçlu olarak anneni antrakt sava ver burda kalabilirsin , yarın gidersin dedi , evet dedim. daha çok rahattım akşam kalacaktım , bana eşofman verdi ama bana münasip bi tşört yoktu , bendede atlet yoktu , gömleği soydum ve üstsüz sadece eşofmanla söyleşi etmeye başladık , ben resmini şu denli beğenip yazdığımı söyledim , gerçekte işe de onun için girdiğimi , şaşırdı , sana yazan çoktur orda , napacan ben 52 yaşındayım , heycanlanmak filan geçti bizden dedi , köle seninle seks ne olabilir hayli kaygı ediyorum dedim , elan önce bilgi biriyle olmadın mı dedi , olmadıgımı söyledim , ben sordum toy biriyle olup olmadıgını , 5 yıl önce 30 yaşında biriyle olmuş , sevmiş birde onu , anlattı dinledim beş altı , dedim ondan sonra , istedim fakat basitçe değil yanlız yaşıyorum çocuklarım var , anlamamaları lüzumlu falan dedi , bende mesela ben ki bilecekki dedim , olmaz senle dedi , kul evet kusura bakmada saatlerdir korumak için 50 takla atıyom halime bak deyip eşofmanı gösterdim , yarrağım kalkmış ve sertti , şaşırdı elini ağzına götürüp güldü , ( ) dedi neyi gördünde döyle oldun, kul dedim evet göğüslerin eke ve bitik kımıldatma oldum deyip yanına oturdum , irkildi , dokunabilirmiyim dedim , ün çıkarmadı kul elden elimi attım yavaşça okşuyodum , gülüyodu amma hiçbişi yapmıyodu , elini aldım yarrağımın dair koydum , okşamaya başlamıştı , okşarken evet biz napıyoruz dedi , bende boşalcam lütfen dedim , alt dudağını ısırdı , elini eşofmanımın içine soktu ve başladı 31 çektirmeye ,arada sıkıyodu , dudaklara yapıştım , memesinin birini açıp yalamaya başladım , ucunu ısırıyo emiyodum , gözlerini kapamıştı , üstünü tamamen çıkardım , sarkık ve büyüktü ikisinide okşuyo ve emiyordum , offf, sonra arkama yaslandım , ben birşey demeden çabucak eğildi ve yalamaya başladı , ben motive ediyodum gani aynalı , ne okşayıcı yalıyosun diyerek , yaşaklarımı emiyo , dilini gezdiriyo , agzına külliyen almaya çalışıyodu , eşofmanlıydı ayağa kalktı ve kendi soydu , aracılığıyla yerleştirdi ve dair oturdu, ben kalçalarını tutuyodum gayet büyüktü , amcığı yanıyordu , zıplamaya müterakki gelişememiş gitmeye başladı, harikaydı , inliyordu ve tek çekinmiyordu sesten , üstümden kaldırdım domalttım , arkasına geçip pek bi şekilde vuruyordu kasıklarım poposuna , arada götünü tokatlıyodum , gözüm değersiz dip deliğine takıldı okşamaya başladım, elan yoğun inliyordu , temel parmagımın birazını soktum , ordan olmaz dedi , gelişememiş çıkardım , dayanacak halim kalmamıştı , gelecem dedim , içime boşal canım , içime boşal koçum dedi , belinden tutup kendime çekip bastırarak kalçalara boşaldım , harikaydı , o geceleyin eme eme 7 posta kaldırdı , 7 yol siktim sabahleyin dahil , yaklaşık 7 aydır sikişiyoruz fakat artık esnek eskisi kadar kesif değil.( )

2 yorum:

  1. k.maras tan Mert evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır güvenebilirsiniz 05337272133

    YanıtlaSil
  2. İST MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM GİZLİLİGE ONEM VEREN BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

    YanıtlaSil