24 Ekim 2014 Cuma

Otobüste Götüme Değen İri Kalkmış Alet

Merhaba www. esexhikayeleri.org seks okurları,18 yaşında balık etli birkızım..Avrupa yakasında oturuyorum..Karşıya geçmem gerekiyordu ve saat 5buçuk 6 civarıydı yani hava henüz kararmamış.Ve otobüs tıklım tıklım..Ben cam kenarında otobüsün ön tarafına bakar gibi duruyorum..Otobüs sallandıkça arkamda belli bişeyler hissediyorum ama çözemiyorum bu yine oldu ve sinirlenip arkama döndüm bir kadın olduğunu gördüm.. Rahatlamıştım kadın diye ama lez olduğunu bilmiyordum tabi..Daha sonra içi dolu poşeti çekip vücudunu yaslamaya çalıştı..Bundan hoşlanmıştım ama inanın bi erkek yapsa bu kadar hoşuma gitmezdi hatta hiç gitmezdi neyse… Kadının vücudunu hissettikçe ben de tahrik oluyordum ve ben de bişekilde götümü amına değdirmek istiyordum..Artık o da anlamıştı hoşlandığımı ve biraz daha rahatlayarak boş elini kalçalarımda gezdirmeye başladı bende usuldan kalçalarımı daire şeklinde oynatmaya başladım.. Daha da ilerleyerek amıma doğru götürdü elini bende bacaklarımı açmaya çalıştım bi şekilde o kalabalığın içinde..Altımda eşofman altı olduğu için rahatlıkla amımı hissedebiliyordu… Daha sonra beni önümdeki demire doğru itti amacı sıkıştırarak vücudumu daha iyi hissedebilmekti..Neyse daa sonra eşofmanımın altına götürdü elini o zaman biraz irkildim çünkü korkmuştum yakalanmaktan.Külodun üstünde acayip gezdiriyodu elini benim külot tamamen ıslanmıştı ama..Kendimden geçer gibi oldum o Sırada 1 adamla gözgöze geldik eyvah filan oldum ama anlamamış meğer. Neyse devam ettik biz..Daa sonra külodun altına soktu elini bende arkaya döner gibi yapıp usuldan bakireyim ona göre dedim..Sadece klitorisimle boşalttı beni o yüzden.Daha sonrada ben onu önüme almak istedim ama başaramadık bi türlü yer yoktu çünkü…O günkü maceramız orda bitmişti sonra tlf verdi bana bende ona..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder