25 Ekim 2014 Cumartesi

Kızlığımı boz niteleyerek bana yalvardı

Lokantamız şehrin en uz lokantasından biri olduğu için, tekmil kesimlerden hayli sayıda müşterimiz olmuştu. ama kısımlar sayaç 8 den sonra umumiyetle kâr olmuyor, kâh bir mir yanı sıra 4 yahut 5 bayanla yemeğe geliyor, kızlara ferah mebzul lokma söylüyor, gani ongun durum ödüyordu. Bizde dört gözle onları bekliyor, geldiler mi etraflarında kepenek oluyorduk. Bunların gelip gitmeleri devam ediyordu ve tığ de giderek elan samimi olmaya başlamıştık, o beyle ve bayanlarla biricik hiç tanışmıştık. İsminin satürn ve Songül olduğunu öğrendiğim, elan ilkin tanıştığımız bayanlar, yine bir ruz lokantamıza yemeğe geldiler. alelade bir şakalaştıktan sonra, Zuhalin bir mağazada çalıştığını öğrendim. Yemekten sonra hesapçı ödeyip gittiler… Aradan birkaç güneş geçmişti ki, çarşıda bir ad vardı. Zuhalin yanına uğradım. yanında arkadaşları vardı, henüz sonra geleceğimi ve telefonunu verirse, uygun olup olmadığını öğrenip kendisini ziyaret edeceğimi söyledim. Zuhal, “Benim numaram kimsede yok, yalnız ver telefonunu da numaramı yazayım.” dedi. Benim telefonumu elimden aldı, kendi numarasını kaydetti ve kendisini çaldırıp benim numaramıda almış oldu. tam olanlar da zaten bundan sonra oldu. Ben kızı aramaya çekinmezlik edemiyorum, bir taraftanda kızların parayla etkin hayat kadını olduklarınıda düşünüyorum. Derken 2 devir sonra bir ölçü bana 2 kez davet attı, ben, “Kimsiniz?” diye arayınca, zühal olduğunu öğrendim. bir zaman telefonda sohbetten sonra, kısımlar teamül çıkışı buluşmaya karar verdik ve telefonu kapattık. Ha bu arada, satürn 26 yaşında, 1.65 boyunda, 56 kg, minyon tipli, 90-60-90 ölçülerinde, bana göre tam bir sex ilahesi bir bayan. Bu arada ben ise o devir 43 yaşında, 1.82 boy, 85 kilom var ve çok bakımlı, herkesin beğendiği kostak bir beyim. Neyse biz karalaştırdığımız gibi Zuhalin kâr çıkışı buluştuk. Arabayla site dışına çıkmamızı istedi. Ben de şehrin dışında, makilik orman arazisinin içine çektim arabayı. Konuşmaya, tanışmaya, şakalaşmaya başladık. ama zühal öte önemli duruyor ve benim düşündüğüm üzere bir orospu, paçoz görüntüsü hiç yalnız tek vermiyor ve beni çatlak ediyordu. Benimde bir imal var, parayla sex yapmayı on paralık fakat on paralık sevmem, çünkü paramı sikiyorum kabilinden hissederim ve iştahım kapanır, bırakır giderim… Bu konuşmalarımız uzadıkça uzadı ve sayaç aksam 9.30 oldu. Ben, “Geç kaldın Zuhal, seni evine bırakayım da babandan konu işitme.” deyince, aldığım cevap beni yeniden heyecanlandırdı. “Babam bu şeb nöbetçi, sabaha denli süremiz var, sabah beni işe bırakırsın.” deyince, sevinçten uçtum doğrusu. Ve sevinmeyi bahane yazar Zuhalin dudaklarından bir yapıştım, güya öpmüyor somuruyordum, koparıyordum kızın dudaklarını. Bir süre sonra Zuhal, “Ölüyorum ya, bu ne öpme, öldüreceksin beni!” demesiyle öpüşmeyi bıraktık. Bir süre sonra Zuhalin, “Çok güzel, kusursuz öpüyorsun, birdaha öpermisin?” demesiyle sükûtilik bozuldu ve öpüşmeye yine başladık. Deliler kadar birbirimizi öpüyor, somuruyorduk. Ben bile bir tarafdan Zuhalin tişörtü ile bu arada südyenini bir çırpıda çıkardım. Aman Tanrım, bu nasıl memeler, hiç fakat on paralık ellenmemiş, lastik ferde gibi tazecik! Onları öpmeye, yalamaya ve somurmaya başladım. lakin anca çılgınca öpüp, yalayıp somuruyorum ki, satürn deliye dönmüş, inlemeleri ormanın içinde yankılanıyordu… Bu arada benim elim tehi durmuyor, Zuhalin tazecik amını okşuyor, onu çıldırtıyordum. satürn artık kopmuştu! Bir hamlede kotunu da çıkarmışım, zühal arabanın ortamında karşımda çırıl çıplaktı. Zuhalin her yerini öpüyorum, kokluyorum, yalayıp yutuyorum. Derken satürn benden sikimi çkarmamı istedi, yalamak istiyordu. hoppadak pantolonumu ve donumu zir indirdim. Zuhal, “Bu ne ya? Ben bunu nasıl yalarım? At yarrağı gibi!” niteleyerek beş altı hayıflandı, lakin sonra kurnazlıkla yalamaya başladı. fakat ne yalama, sanki benim yarrağı yalamıyor yutuyordu. sanki yıllardır yarrağa özlenti kalmış kabilinden somuruyor, yutuyordu. Bir an iliklerimi somurduğunu, çektiğini da düşündüm… Derken, “Ben geliyorum Zuhal…” deyince, “Gel aşkım!” dedi ve Zuhalin ağzına bir yanardağ gibi patladım. satürn âdeta susuz kalmış gibi cari döllerimi yalayıp yutuyordu. Yarrağımı inmesin diyede dahada somuruyor, yalıyordu. Ben, “Arka koltukda 69 yapalım da, amını ağzıma ver!” deyince ansızın eğin koltuğa geçtik ve 69 olduk. Ben bile başladım Zuhalin amını yalamaya. lakin ne komple bir am, on paralık kıl yoktu ve hiç yarrak değmemiş bir am! Ona, “Kız bakiremisin?” dedim. “Evet!” demez mi! çatlak oldum, birazdan bir bakire sikecektim! Devam ettim yalamaya. zühal yarrağımı yalamayı bıraktı, inlemeye ve amını ağzıma bastırmaya başladı. amma kesinlikle bastırıyor, nefesim kesilecek sanmıştım ki, kız boşalmaya başladı. yalnız ne boşalma! Ben çok senedir okadar am yaladım, ama bu derece tatlı ve yiyintili am yayılma on paralık yalamadım! Bu arada ben Zuhalin amcığını hem yalamaya devam ediyorum hemde amcığını parmaklıyordum. Zuhal, “Beni bu kızlıktan kurtarırmısın?” deyince şaşırdım. Tabiki ben bile bunu istiyorum, ama, “Neden kızlıktan halas olmak istiyorsun?” diyerek sorduğumda, birdaha şaşırmıştım ve aval aval Zuhale bakıyordum. Zuhal, “Hadi!” deyince yeni baştan devam ettik. Zuhalin kızlıktan kurtulma sebebi güya dostlar, ne dedi biliyormusunuz? “Herkes beni sikmek istiyor, amma kız olduğumu duyunca kaçıyor. Amımı götümü evire çevire sık de, herkesle erinçli erinç sikişeyim!” dedi. Bu cevaptan sonra kızı sabaha denli çatır çatır sikmeyi kafaya koymuştum, kızı aldığım kadar bir otele götürdüm. Otelde odamıza çıktık. Bir kırnak cağ yaptıktan sonra öpüşmeye ve yalaşmaya başladık. Ben zuhalin amını yalamaya başlayınca yine boşaldı. çatlak kadar yalvarıyor, kıvrılıyor, “Sok artık, sık artık!” diye çıldırıyor, bağırıyordu. lakin benim hem acelem yok, hemde kızlığını öyle bozmalıydım ki, benden başkasıyla sikişemesin, onu istiyordum. Zuhali ikimizde yatar pozisyonda kucağıma aldım. Bir taraftan öpüşüyoruz, bir taraftanda sikimin kafası Zuhalin amına dayanmış, sefer istiyor, destur istiyordu. zühal bile bir taraftan, “Sok artık…” niteleyerek bayağı yalvarıyordu. Sikimin kafasını kaymak kabil amcığın içine sokunca, sandım ki orda âşık var, inanın anca sıcaktı ki, sanki sikimin kafasını yakıyordu. Ben bile bile elan ziyade sokmuyorum, satürn sokmamı istiyor, öylelikle savaş ediyorduk ki, satürn sanki çeşmeden boşalır kabil bir daha boşaldı. Ben berenarı henüz içine girdim, az buçuk daha derken, yarrağımın yarısı Zuhalin içindeydi. fakat halen Zuhalin bekâret zarı patlamamış, hun gelmemişti… Yarağımı çıkardım, zühal amına bir baktı, dem yok, takkadak yarrağımın dair anca bir oturdu ki, benim efendi yarak Zuhalin taze amcığına hartadanak girdi! O an o şekerli amcık yarrağımı kerpeten kadar sarmış, amcığın içi cayır cayır, gavur amı kabilinden yanıyordu. on paralık bitmesin istiyordum, ama ne amdı be dostlar! Ve öylece bir dü zaman bekledik. satürn başladı kıvırmaya. Ben Zuhali bir hamlede altıma aldım ve delirmiş üzere sikiyorum. O’da, “Sok, bas, köküne derece bas, kökle erkeğim, kocacığım…” diye bir bağırıyor, anlatamam. böylece Zuhali tam bir zaman sikmişim. Bu arada Zuhalin boşalmalarının sayısını ne o biliyor, nede ben. daha sonra ben, “Geliyorum aşkım!” deyince, içine boşalmamı, döllerimi duymak istediğini söyledi. Ben de içine boşaldım ve yorgunluktan öylelikle yığıldım. sâdır yarrağıma, birde Zuhalin amcığına bir baktım ki, her taraf kıpkırmızı dem olmuştu… Zuhalin sevincini anlatamam. “Artık herkesle huzurlu içi geniş sikişeceğim!” niteleyerek güya göklere uçuyordu. O gece Zuhali sabaha derece az sefer amından ve götünden siktim. henüz sonra satürn hiç kimseyle sikişmeye çekinmezlik edemedi, “İsmim orospuya çıkar…” diye. mecmu ben siktim Zuhali. acımasız silah istedi mi, neresi olursa olsun orda sikerdim Zuhali. Ben okadar il gezdim, okadar am siktim, amma zühal gibisini inanın görmedim ve doyuramadım. hatta bir keresinde 2 adet Viag.. içtim ve 24 zaman otel odasından hiç çıkmadan tekraren siktim Zuhali. Ben bittim, ama satürn halen yarrağa doymamıştı! Ben böyle ne kız, ne am, nede arzu, dilek görmedim dostlar…

4 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben k.marastan hakan 34 yaş 178 85 esmer tenliyim gizlilik içerisinde bayanlar ve çiftleri bekliyorum skype hayalim_ sin46@hotmail.com kik dognmarasli46 cep 05548559100 viber line wahatsap var

      Sil
    2. k.maras tan Mert evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır güvenebilirsiniz 05337272133

      Sil