24 Ekim 2014 Cuma

Kocam ve Arkadaşı Beni Yarağa Doyuruyorlar

Merhaba www.esexhikayeleri.org seks okurları,Benim adım Yeliz kocam Sefa ile iyi bir evliliğimiz var. İnternette bu tür hikayeler görünce bende yazayım dedim.Birkaç yıllık arkadaşlarımız olan Eda ve Erol bize misafirliğe gelmişler akşam olunca da kocam ile Erol maç seyretmeye gitmişlerdi. Bizde Eda ile oturup sohbet etmeye başlamıştık. Sohbet dönüp dolaşıp yine sekse gelmişti. Eda ile daha önceleride seks hakkında konuşmalarımız olmuştu. Ama bu sefer kendi seks hayatlarımızdan bahsediyorduk. Hatta kocalarımızın nasıl seviştiğinden bile konuşmaya başlamıştık. Daha önceleri şeyini, şeyimi diyorduk ancak bunlar artık sikini, yarağını, amımı, götümü olmuştu. Birbirimize fantezilerimizi anlatıyorduk. Eda ormanda sikilmek istediğini, bende misafirliğe gittiğimiz bir yerde sevişmek istediğimi söylemiştim. Oda bana bize gelin istediğiniz kadar sikişirsiniz demiş ve gülmüştük. Sonra birbirimize sorular sormaya başladık- Erol sevişirken en çok nelerden hoşlanıyor?- Sikini yalamamdan, domaltıp götümü sikmekten ve benim inlemelerimden.- Sen nelerden hoşlanırsın?- Amımı yalamasına bayılıyorum. Bide başka biri olup sikmesi çok tahrik ediyor beni.- Başka biri olmasımı? Kocam ve Arkadaşı Beni Yarağa Doyuruyorlar- Evet bazen başka birileri oluyoruz. Sanki beni başkası sikiyormuş gibi düşünüyorum. Oda başkasını sikiyormuş gibi davranıyor. Siz hiç yapmadınızmı?- Hayır. Sefa kabul edermi bilmem.- Sevişirken hiç kamera ile çektiniz mi?- Kamera ile hiç çekmedik ama resim çektik. Siz kameraya aldınız galiba.- Evet. Bazen oturup seyrediyoruz. Bak ne diyeceğim. Sen bana resimlerinizi göster bende sana çektiğimiz filmi. Ne dersin?Fena fikir değildi. Tamam dedim ve bilgisayara geçtik. Sevişme sahnelerimizin ve çıplak pozlarımızın olduğu resimleri Eda’ya gösterdim. İçimden Sefa bilse ne der diyordum.Vakit geçmiş bizimkiler gelmişti. Biraz daha oturduktan sonra misafirlerimiz kalktılar. Saat geç olduğu için kocam arabayla evlerine bıraktıktan sonra geri geldi. Morali bozuktu. Ne olduğunu sorduğumda Beşiktaş yenildi dedi ve elindeki cd yi bana verdi. Eda’nın gönderdiğini duyduğumda içinde ne olduğunu anlamış ve heyecanlanmıştım. Gel şunu seyredelim de moralin düzelsin dedim. Oturup seyretmeye başladık. Cd açılır açılmaz Eda’nın Erol’un sikini yalaması çıktı. Sefa çok şaşırmıştı. Sonra anlatırım sen seyret dedim. Birlikte yaklaşık yarım saat süren sevişmelerini izledik. Sonra bunun nerden çıktığını anlattım. Tahmin ettiğim kadar tepki göstermemişti.- Kızdınmı bana?- Kızdım tabi. Resimlerimizi nasıl gösterirsin.- Ne olacak. Sadece Eda gördü. Onların sevişmelerini ise ikimiz izledik.- Neyse hadi bişey demeyim.- Deme tabi. İzlemek hoşuna gitti, sikin bile kalktı.- Eda iyi sevişiyormuş.- Köpek arkadaşıma mı sulanıyorsun.- Yok canım.- O zaman Erol’da iyi sikiyordu.- Canın sikilmek istedi galiba?- Evet gel hadi sik beni.Ateşli bir şekilde sevişmeye başlamıştık. Benim Eda olmamı istermisin diye sordum. Şaşırmıştı o nasıl olacak dedi. Eda’yı sikiyormuş gibi beni sikeceksin dedim. İtiraz etmedi. Hatta dahada ateşlenmişti. Bana Eda diyordu artık.- Hadi Eda sikimi yala.- Hımm tabi yalarım. - Ohhh çok güzel yalıyorsun. Ohh yala her yerini.- Sikini yalamak çok güzel. Bunu içimde istiyorum. Her gün bununla sik beni. Her zaman Yeliz’i mi sikeceksin birazda beni sik.- Sen yeterki iste. Yeliz yokken seni sikerim bende.- Ohh evet sik beni erkeğim.Ben konuştukça Sefa daha da ateşleniyordu. Sonra birden bire ağzıma boşalmaya başladı. Ben yalamaya devam ediyordum. Sikini yalayarak temizlemiştim. Kocam yığılıp kalmıştı. Bir süre sonra sıra bende dedim.- Yoksa sende Erol’un sikmesinimi isteyeceksin.- Sen Eda’yı sikerken iyiydi. Erol’da beni sikecek. Hemde yalnız Erol değil ikiniz birden sikeceksiniz beni.- Seni orospu seni.- Ben senin orospunum merak etme. Bak domaldım hadi sen amıma sok bende Erol’un sikini yalayayım.- Yala bakalım kaltak.- Ohh sikin beni erkeklerim. Bu gece iki sik istiyorum. Sike doyurun beni.Amımdan sular akıyordu. Kocam arkamdan sikerken bende sanki Erol’un sikini yalıyor gibi başımı sallıyordum.- Birazda Erol siksin kocacığım.- Hadi Erol gel birazda sen sik bu fahişeyi bende ağzına vereyim.- Offf yeni sikicim benim hadi sok amıma. Başka bir sik görsün amım. Kocamın önünde sik beni.Sonra yine pozisyon değiştirdik. Kocam yine amıma girmeye başladı.- Ohhh sik karını daha hızlı sik.- Harika sikişiyorsun.- Hadi Erol sende götüme sok. Biriniz amımı birinizde götümü sikin. Ohhh evet böyle.Bu müthiş sevişmemiz ikimizinde sarsılarak boşalmasıyla sona erdi. Geçirdiğimiz en güzel gecelerden biriydi.

1 yorum:

  1. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN AZGIN DUL BAKIMLI KULTURLU NE İSTEDIGINI BİLEN CILGIN KIZLAR MUTAVAZİ HNMLAR SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI FANTAZİ DÜŞKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER 24 SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI UYGULAMALI OLARAK SIKISLERIMIZ TARIHE UCRETLİ OLARAK GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil