24 Ekim 2014 Cuma

Halam Ve Azgın Arkadaşıyla Grup

Merhaba www.esexhikayeleri.org seks okurları.Ben sitenizi yaklaşık 2 yıldır takip ediyorum.Bu anlatacağım olay tamamen gyaşanmıştır.Sadece isimler farklıdır.Ben 21 yaşında 1.85 boyunda atletik yapılı bir gencim. Bu yaşadığım olay Antalyada halam ile olmuştur. Halam 35 yaşında orta boylu, 18 yaşındaki kızlara taş çıkaran bir hatundur.Yuvarlak ve biçimli kalçaları insanı yerinden oynatır. Bunda bir yıl önce bizi . ziyarete geldi.Daha o zamanlar bir çok cilve yapar ve frikikler verirdi.Dokunmalarıma ve sürtünmelerime ses çıkarmazdı. Ve ertesi yıl onu ziyarete Antalyaya gittim. Beni katrşıladığında Duyguya sımsıkı sarıldım. Kalçalarını ve göğüslerini yokladım. Eve geldik. İbr-iki gün şöyle-böyle geçti. Üçüncü gün denize yüzmeye gittik. Onun o mayosu benim azgınlığımı iki kat arttırdı. Önümdeki kabarıklık belli olmaya başlamıştı. O da bunu farketmiş, kaçamak bakışlar atıyordu önüme. Eve geldiğimizde birazuyuduk. Ben uyanıp Duygunun en sevdiği şarabı almaya gittim. eve geldiğimde Duyguyu adının Semra olduğunu öğrendiğim bir hatunla çay içiyordu. Semra 34 yaşında iri dik göğüslere sahip tam sikilecek bir hatundu. Duygu bana Semranın bu gece burada . kalacağını söyledi.Akşam yemeği gelip çattı. Şarapları yudumlamaya başlamıştık. Bir-iki saat sonra her ikisi de çakırkeyif olmuştu. ben yavaş yavaş Semranın bacağını okşamaya başladım ve yukarılara çıkmaya başladı. Nefesalıp verişleri hızlanıyordu. Öbür elimle de Duygunun kalçalarını hoyratça sıkıştırıyordum. İkisi de heyecanlanmaya başlamıştı. Daha sonra üçümüz kanepeye geçtik. İki azgın hatunun arasında idim. Semra ile öpüşmeye başladık. Çok ateşli öpüşüyordu. Daha sonra Duygunun üzerindeki elbiseyi ve sütyeni çıkardım. Göğüslerine yumulmuştum. Bu arada Semrada şortumdan yarrağımı çıkarmış yalamaya başlamıştı. 40 yıllık orospular gib yalıyordu. Duygunun göğüslerinden aşağılara doğru inmeye başladım. Amcığına geldiğimde becer beni, diye inlemeye başladı. 5 dakika sonra Duygu boşaldı. Bir süre sonra Ben de Semranın yüzüne boşaldım. Daha sonra ben Semranın iri göğüslerine yumulmuştum. Duygu da yarrağımı kaldırmaya çalışıyordu. Semranın amcığına vardığımda çığlık atmaya başladı. Daha sonra sert bir hamleyle Semranın içine girdim. 10 dakika gel-gitlerden sonra boşaldık. Yarım saat sonra Semra yarrağımı tekrar kaldırdı. Bu sefer Duygunun sulanmış amcığına girdim. Ben ona orospu dedikçe; o bana erkeğim, sik beni, tüm kadınlığım senin diye inliyordu. 10 dakika sonra ikimizde aynı anda boşaldık. Sabaha kadar denemediğimiz pozisyon kalmadı. Hayatımda geçirdiğim en güzel tatildi. Bir dahaki sefere teyzemi ve iki kızını nasıl siktiğimi anlatacağım. Her türlü bayanla fantezi olay veya yaşanmış olay olsun her yazışmaya açığım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder