25 Ekim 2014 Cumartesi

Aile ferdi olan kaynanamı fırsat buldukça sikiyorum

merhaba ben Ali. Hollanda’da canlı bir işadamıyım. Yaşım 40 ve evliyim. Size başımdan geçen olayların bir tanesini anlatacağım. Ben sex konusunda bir zaman doyumsuz olduğumdan, sabah akşam olarak durağan bir dostum olmuştur. Bunların biri bile Bulgar bir kızdı, kendisini haftanın 3 haset ziyaret etmesem duramazdım. Yaz mevsimiydi, yani tatildi. Eşimi ve çocuklarımı Türkiyeye tatile göndermiştim, 3 hafta sonra da ben gidecektim. Bu arayı değerlendirmek istedim tabiki ve takkadak Bulgar dostumu eve getirdim. Eve gece soktum ki, kimesne görmesin diye. Wiskilerimizi yudumladık önce, ikimiz bir şişe wiski içtik. vakit geldi yatağa gittik. Başladık sevişmeye, içkinin tesiri ile sabaha derece sikiştik. Haftasonuydu, biz kalkana kadar meridyen düzlemi olmuştu. Kalkıp banyomu yaptım, zir indim bornozumla, tam kahvemi içiyordum ki, bap çaldı. Baktım kayınımın karısı, açtım derun çağırma ettim. Bulgar dostum da bu arada halen yukardaydı, yatakodasında yani. Kayınımın karısı, “Bir ihtiyacın varmı? Ortalığı toparlayım biraz…” dedi. “Yok gerekmez, sağol…” desem de, “Olmaz neşeli yalnızca başınasın, ben bir ortalığı toparlayım.” diye ısrar etti. Kayınımın karısını sikmeyi aklımdan cümle geçirmişimdir. Esmerdi, kötü süper bir vücudu vardı, kendine nazır bir kadındı. eteklik giymişti… Mutfağı toparladı biraz. “Bir bile yukarıyı toplayım.” demez mi. Israr edince, kendi kendime (tamam, yandık, yakalandık) dedim. artık yukarıya, ben bile ardı sıra tabi. Bulgar kızı çırıl apaçık vaziyette yatakta görünce, yüzündeki ifadeyi görmeniz lazımdı! “Enişte bu ne?” dedi. “Ne olduğunu görüyorsun işte!” dedim. “Ayıp, sana yakıştıramadım enişte, karına söyleyecem!” dedi. Durumu açıklamaya çalıştım, yalnız açıklayacak katı birşey yoktu aslında, herşey ortadaydı. Dediğim hiçbir şey, “Karım bana yetmiyor!” oldu. fakat kayınımın karısı eşime söylemeye niyetliydi… Ben bile içimden (Madem öyle, ben bile seni sikmezsem!) dedim, kayınımın karısına belinden sarıldım ve elimi çabucak amcığına attım. Baktım ki amcığı sulanmaya başladı. “Dur, yapma enişte…” dese de, amcığı istiyordu. Bulgar dostumun da ağzı bariz kaldı, neler oluyor diye. Nede olsa akşamdan hızımı alamamıştım, benim yarak taş gibiydi zaten. Kayınımın karısını attım yatağa, bağırsada sima duymazdı, nasılsa müziğin sesini açtmıştım aşağıda. Kayınımın karısı yatakta kaçmaya çalışıyordu. Ben üstümdeki bornozu çoktan çıkarmıştım, ve onun arkadan üstüne kapandım. Kaçacak bir yeri yoktu. Eteğini sıyırmamla külotunu çıkarmam bir oldu, amma külotunu yırtarak çıkartmak zorunda kaldım. Bulgar dostum yatakta olanlara hayretler içre bakıyordu sadece… Yarağımı tükürükleyerek arkadan amına anca bir geçirdim ki, kayınımın karısı kas sulp kesilmişti, sıkıyordu kendini. ama benim taş kabilinden olmuş yarak girmişti bir kere. imdi amcığı yakinen sulanmaya başlamıştı. Kulaklarından öpüyor, elimle kalçasının arasını açıyordum ki, hepsini amına sokabileyim diye. Kayınımın karısını 5 dakika derece hakeza siktim. bundan sonra yarağı yemişti nasılsa, bıraktı iyice kendini. Bir yandanda ağlıyordu. Sonra bu ağlama yerini inlemeye bırakmıştı. Nerdeyse boşalacaktı. Zorla üstüme çıkarttım, inip inip kalkıyordu. Yarağımın üstünde anca bir kıvırıyordu ki, benim yarak daireler çiziyordu. ahir dayanamadı ve anca bir boşaldı ki, işedi sandım. ıslaklık ta göbeğime derece geldi. Beni çıldırttı bu ıslaklık… artık benim de deşarj zamanım gelmişti, domalttım ve yeniden amına girdim arkadan, vıcık vıcık olmuştu amı. Ben çok demir gidip geliyordum, O’da kıvırmaktan duramıyordu, açılmıştı imdi iyice. Bir an yarağım amından çıktı, tam dökülmek üzereydim. yemeden içmeden sokup amına boşalayım dedim ve yüklendim. yalnız amı azıcık az geldi sözde bana. Haklıyıdım darmış gerçekten, amma amına değil götüne girmişim. Kayınımın karısı sadece bir, “Ayyyy…” diyebildi. Zevkin doruğuna ulaşmıştı artık, şiddetli ve zevk ikisi bir arada. bir küme dayanamadım (dar bir göte ki dayanır ki), süper bir rahatlama yaşadım. Sikimi götünden çıkarırken anüs deliği halen zonkluyordu. “Şimdi istersen git karıma söyle!” dedim. O’da imdi anladı durumu, “Nasıl söyleyim?” dedi. ama bana bir şartı vardı: “Bulgar dostunu bırak, istediğin ahit beni pıtrak enişte.” dedi. elden akseptans ettim tabiki. Bulgar kıza ezgi verdim. Kayınımın karısı ile her fırsatta sikişiyoruz artık…

5 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben k.marastan hakan 34 yaş 178 85 esmer tenliyim gizlilik içerisinde bayanlar ve çiftleri bekliyorum skype hayalim_ sin46@hotmail.com kik dognmarasli46 cep 05548559100 viber line wahatsap var

      Sil
  2. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  3. K.maras ve çevre illerden evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır güvenebilirsiniz 05337272133

    YanıtlaSil