13 Aralık 2014 Cumartesi

Tecavuze ugradim

Merhaba arkadaşlar ben levent 18 pp cm boyunda 70 kiloyum. Kız arkadaşımla pikniğe gitmistik eglendik baya falan. Sonra içkili adamın biri geldi saçma salak konuştu bende kovaladım. Sonra aynı adam arkadaşlarıyla geldi. İlk önce beni dövdüler hic konuşmadan. Karşı da koyamadim. Daha sonra ben yerde yatarken sevgilimi soymaya başladılar üstümdeki kalkmama izin vermedi zaten pestilim çıkmıştı. Üstümdeki ve bir arkadaşı beni uzaklaştırıp soydular. Yala dedi biraz toplu olan ne diyin falan derken biraz dayak yedim sonra mecburen yaladım diğeri beni domalttı anlamıştım beni sikecekti. Kendimi sıktım belki giremez diye ilk basta sadece kafası girdi canım çok açıyordu. Zorlarken tamamı bir anda girdi ve yere yığıldım gözüm karardı. Durmadı devam etti içime boşaldı got deliğim kocaman oldu ve sevgilimi getirdiler simdi tam oldunuz dediler ikimizi birden siktiler o bayıldı üstüne koydular sik dediler geçtim yavaş yavaş yapmaya başladım hızlan derken bosaldim benciçıkmadan

3 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  2. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
  3. K.maras ve çevre illerden evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır güvenebilirsiniz 05337272133

    YanıtlaSil