13 Aralık 2014 Cumartesi

Arkadaşımın Annesinin Donları

Ben koray 17 yaşında 1.78 boyunda 70 kilo genç bir erkeğim.Edirnede yaşıyorum. Okuldan tanışmış olduğum Erdem adında yakın bir arkadaşım var biz sık sık birbirimizin evlerinde kalırdık annesi beni ben onu ve ailesini çok severdim hala da severim. Birgün yine Erdem lerin evine yatıya gitmiştim sabahtan gittim kahvaltıyı beraber yaptık Erdem in annesinin kuzenide buradaydı. Erdem in anneside 1.67 boyunda 55-60 kiloluk 40 yaşlarında olmasına rağmen çok genç duran minyon ama müthiş güzel ve alımlı bi kadın. Biz aksama kadar Erdem ile oyun oynadık durduk tabi bu sırada annesi bize yiyecek birşeyler getiriyordu masaya koymak için eğilirken göğüsleri açılıyordu ve müthiş azıyordum herneyse saat gece 10 olduğunda Erdem in annesi ve annesinin kuzeni dışarı çıkmak için hazırlandılar kuzen Marmaristen gelmiş ve Edirne yi gezmek istiyormuş. O yüzden akşam dışarı çıktılar. Onlar dışarı çıktıktan 10-20 dakika sonra ben arkadaşıma tuvalete gidecegimi söyledim ve tuvalete girdim. Girer girmez kirli sepetine yöneldim ve açtım en üstte yıkanması gereken çarşaflar vardı biraz daha derinlere inince siyah bir don buldum ve hemen çektim onu diplerden. Siyah donun üstünde beyaz lekeler vardı ne oldugunu tahmin edersiniz bu lekelerin Hemen indirdim şortumu bir elim donda bir elim sikimde. Burnuma götürdüm beyaz lekelerin bulunduğu yeri kokladım içime çektim harikaydı mayhoş bir koku. Don da yalanmadık yer bırakmadım her tarafını yaladım,sikime sürdüm. Sonra geri koydum donu ve sepetin daha da derinlerine indim bu kez kırmızı dantelli bir don buldum bu beni inanılmaz derecede cezbetti burnuma götürdüm o vajinanın kokusu,vajinanın sularının kokusu resmen beni benden aldı. Donu sikime deydirdiğim anda çok şehvetli bir biçimde boşaldım ve o donu cebime koydum sonra da çantama koydum ve evime götürdüm. Hala donu koklaya koklaya kendimden geçiyorum.

3 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
  2. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır NOT SİVAS VE ÇEVRESİ BOS KONUSMAYLA HIC ISIM OLMAZ SANATI DEMİRİ DÖVEREK YAPMAK GEREKİR BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  3. K.maras ve çevre illerden evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır güvenebilirsiniz 05337272133

    YanıtlaSil