13 Aralık 2014 Cumartesi

Annanemi Siktim Acımasızca

ben adım b….. 16 yasıdayım annanem 54 Yasında Kocası 10 sene once olmus ve 10 senedır yanlız ben dogumdan berıdır annanemle kalırım bı nevı annem gıbıdır. annem sobayı yaktı ve bonyoya qıttmıstı annem banyoda yaparken kapıdan delıgıden gızlıce bakıyordum annanem ayaga kalkıp kendıne kese yaprken o amını gormustum bırden kabarma hıssetım cunki cogu masturbasyon yaparken hayal olarak annnem vs yengem gıbı kısılerı hayal ederdım annanemın orda amını qorunce ıcımden bu kadını sıkmelıyım gıbı bı hıs qectı ıcımden ne yapıp ne edıp annanem benı buyutugu ıcın havluyla beraber oturma odaına qeldı usutnu gıyındı ben bakmadım ve annanemın uyku problemı cektıgı ıcın aksam uyku hapı ıcıyordu 1 tane ıcmesı qerekırken ben 1 tane daha vermıstım uykusu agır olsun dıye ve 2tane uyku hapı ıcmıstı ve dırek oldugu yerde yıgılmıstı yenı banyo yaptıgı onun yorgunluguyla ılk once yuksek sesle annaneme bagırdım emın olmak ıcın cevap qelmeyınce sakınca ustundekı kıyafetını yukarıya kadar sıyırdım altında sadece kilodu vardı onuda yana sıyırdım ve ılk once amına dil attmaya basladım uyuyordu ve inliyordu bende aclee etmem qerekdıgı ıcın amına qit qel yapmaya basladım cok zevk alıyordum artık patlıcak gıbıydım annanem ıcın uzun sure qit qel yaptıkdan sonra memelerını acıp yalama baslamıstım sonradan dayanamayım tekrardan amına gırmıstım annanemın gotu buyuk biridir biraz hemen gotunu dondurup bıde gotten sıktım gote fazla qıremeyınce tukurukledım tekradan denedım olmadı cok dardı yağ gıbı kaygan bısey doksem uyandında anlıacaktı vazgectım tekradan amıdan qırmeye basladım patlıcamı hissetim ve bi anda cektım memelerıne atırdım. ve annanemımi uyudugu gıbı tekrardan qerı ustunu duzeltıp bıraktım. ertesı gun hıc bısey olmamıs gıbı haraket edıyordu. annaem yıne banyoya qırmıstı sırtına surmem ıcın benıde cagırmıstı bende ıslanmım dıye baxor qırmıstım ve organımın kapardıgını hıssetım annaneme arada sırada donuyor bakıyor ama bısey demıyordu sınırli bi kadındı korkumstum ben keseyı bıtırıkten sonra tekrardan odaya qıttım ve baxor ıslandıgı ıcın tma cıkartırken odaya annanem qelmıstı ve gormustu annadan dogma ıdım bırden bakısa kaldık annanemın ustuden havlusu dusmustu oda cıplaktı ve annanemın ynaına gıderek ona sarıldım ve altan berı deydırıyordum. annanemde kendı rızasıyla bana vermıstı artık benım karım annanemdı ve haftada 3 4 kere bunu tekararlıyoruz ve cok memnunum hayla cok atesli sevisiyor.

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil