5 Aralık 2014 Cuma

Karımla Tanga ve Kilotlu Çorap Fetişimiz

Karımla bu güne kadar külotlu çorapsız sevişmedim. Bazen bende külotlu çorap giyerim ve karımı öyle sikerim. Hayal edin karımı sikerken çıkan külotlu çorapların sürtme sesini. Bazen karım yokken onun külotlu çoraplarını elbiselerini giyerek akşam karanlığında kendimi teşhir ederim. Beni görenlerin karım sanarak arzulamaları hoşuma gider. Şu anda yine karımın külotlu çorabını giydim. Üzerimde karımın hafif bir süper mini geceliği var. Başıma bir peruk taktım. Sikim apış arama sıkışmış durumda. Önüm aynı karımın önü gibi. Sütyenlerin içi dolu. Tam bir afetim. Beni görseniz şu anda kadından ayıramazsınız. Makyajım koyu. Dudaklarımdaki ruju emecek bir erkek arıyorum. Balkondan kendimi teşhir ediyorum. Karımın parlak ten rengi külotlu çorabı ışıl ışıl. Bir dakika, bozacı geçiyor. Beni gördü. Gözlerini ayıramıyor. Tam fırsatı işte. Sesimi incelterek yukarıya boza istedim.  Karım Ben ve Külotlu ÇorapGenç bozacı yukarı gelirken heyecandan titriyordum. Beni görünce -Yenge Bozanı getirdim dedi. -Yine ince sesle -Sen bozayı bırak beni boz dedim ve elimi pantalonunun önüne koyarak sıvazlamaya başladım ve onu içeri çektim. Adamın yarrağı pantalona sığmıyordu. Öperken dudaklarımı ısırıyor karımın külotlu çorabının üzerinden bacaklarımı okşarken inliyordu. Eğildim yarrağını ağzıma aldım emmeye başladım. İnliyordu ve bana girmek istiyordu. Siki çok tatlıydı. Sikini kremledim ve arkamı döndüm. Hayvan Karımın külotlu çorabının ağını ve götümü yırtarak girdi. Boşalmadan çıkardım. Elimle üzerime boşalttım. Hayvan sağanak halinde boşalıyordu. Karımın külotlu çorabı, mini geceliği adamın dölüyle sırılsıklam ıslandı. Tam o sırada kapı açıldı ve içeriye karım girdi. Bizi o halde gördü.
Sesini çıkarmadan gelerek benim henüz boşalmamış sikimi ağzına aldı. Bozacı kısa bir şaşkınlıktan sonra karımın parlak külotlu çoraplı bacaklarını okşamaya başladı. Karımın amını çorabının üzerinden yalıyordu.Külotlu çorabın ıslanan ağından karımın amı ne kadar muhteşemdi. Hemen bozacıya da karımın parlak külotlu bir çorabını giydirdim. Adam karıma abandı. Karım inliyordu. Adamın yarrağı tekrar kalkmıştı. Karım bu kez adamın yarrağını ağzına aldı. Ben onun amına yumuldum. Benim yarrağım bozacının ağzındaydı. Hep birlikte boşaldığımızda ortalık meni kokuyordu ve külotlu çoraplarımız sırısıklamdı.

3 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  2. burak ist atesli azgın bayanlar arayın yüzyüze veya telde sex yapalım 05327021986 burak

    YanıtlaSil
  3. burak ist atesli azgın bayanlar arayın yüzyüze veya telde sex yapalım 05327021986 burak

    YanıtlaSil