13 Aralık 2014 Cumartesi

Sikişmeye Nasıl Başladım Anlatmak İstiyorum

Merhaba www.sexhikayeleri18.com seks okurları.Daha önce sikişmeye nasıl başladığımı anlatmıştım. izmire döndüğümde okulların açılmasına az bi süre vardı. Dönünce sikişgenim Erhanı aradım. Aynı kolejde okuyoruz ve yatılı kalmaya karar verdik. Ailem hemen kabul etti.okullar açıldı. Yatakhane 3 kişilikti ve diğer çocuğun adı Mert idi. Ben önce biraz bozuldum. Cünkü Mert varken rahat sikişemezdik. İlk gece odada yatak muhabbeti yapıyorduk. Erhan yazın olanları anlatmaya başlayınca şaşırdım. Mertin tepkisi beni iyice şaşırttı. Meğer Mertle Erhan geçen kış da aynı odadalarmış ve bütün yıl sikişmişler. Olanları dinledikten sonra Mert ayağa kalktı benim yatağıma oturdu. Yan yana oturuyorduk ve dediki o zaman misafirimize hoşgeldin partisi düzenleyelim.. Sonra eğilip pijamamdan sikimi çıkartıp yalamaya başladı. Benimki hemen büyümüştü. Erhanda yarrağını oğuşturarak yanımıza geldi. O da Mertinkini ağzına aldı. Sonra iyice hazır olunca Mert beni kucağına alıp sikmeye başladı. Benim kucağıma da Erhan oturdu. Bu pozisyonda 10 dakika sikiştik. Ben dayanamayıp Erhanın içine patladım. Mertin se boşalmaya niyeti yoktu. Ama artık götüm sızlamaya başlamıştı. Kalktım ve Erhanla birlikte ağzımıza aldık. Mertin koca yarrağını. O da dayanamayıp boşaldı. Sonra ben merti domalttım o Erhanı ağzına aldı. Bütün gecelerimiz sikişmekle geçiyor. Bu yüzden notlarım biraz düştü ama toplarım artık bi ara Slm ismim seda yaşım 21. Telefonda sex dolu takikalar için 0031 858 02 21 arayın çılgınca fantaziler yapalımm

4 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
  2. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL.. özellikle sivas ve cevresi

    YanıtlaSil
  3. K.maras ve çevre illerden evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır güvenebilirsiniz 05337272133

    YanıtlaSil