13 Aralık 2014 Cumartesi

Sevgili karıcığımı götten siktim

mrb değerli arkadaşlar hikayem benle eşim aramızda olan gerçektir ben 6 yıllık evliyim eşimle gayet çok mutlu bir yuvamız var ben eşimi seviyorum ben şöför bir arkadaşım  ben yortdışına çıkıp geliyorum tırla oldukça eşimden uzak kalıyor ve özlüyorum ben hikayeme geçeyim enisi ben irana gittim tam 3 ay orda kaldım gelemedim eşimi çok özlemiştim eve geldiğimde saç ve sakal bir birinekarışmıştı eve geldim kapı ziline bastım eşim kapıyı açar açmaz ben ona sarılarak dudaklarına yapışım deliler gibi emdim dudaklarını eşim çok güzel fiziğiyle harika bir kadın hemen kapı önünde kaprisini indirdim amına yapıştım yaladım yalaya yalaya boşaltana kadar sonra domaltım hiç yapmadığım birşey yapacaktım onun o güzel kalçaları ve götünü sikecektim ne yapacan arkadan sikecem dedim olmaz kocacım günah dedi saçlarını çektim bırak kendini dedim sonra koru koru o dar götüne yüklendim ve soktom ay ay ay diğe çığlıklar attı ben sarıldım arkadan ona bırakmadım 5 daka gel git boşalı verdim götüne çok azmışım onca aydır ayrı kalmışım eşimden sonra kocağıma aldım yatak odaya geçtim uzattım ve yarağımı azına verdim yala oruspu dedim kaldır bir 5 daka yaladı ve kaldırdı üstüne çıktım amına girip çıktım bu sefer zevgten inlemeye başladı tam 20 daka siktim o güzel amını ve gene boşaldım duyum ne bilemiyorum ve banyuya getirdim köpükler arsında sevişmeye başladık ve o dar götünü tekrar sikmek istiyorum dedim olmaz dedi ben dinlemedim ve domaltım önüme yüklendim götüne sok çıkar sok çıkar boşalmak bilmem bu sefer deli gibi sikiyorum karım bir kaç daka girdim çıktım alıştı götü artık çok rahattı ve tam  1 saat durmadan o götü siktim herkesin hayal ettiği göt deliğine ve banyumuzu aldık odamıza geçtik yattık nasip olursa hikaye devamı gelecek Slm ismim seda yaşım 21. Telefonda sex dolu takikalar için 0031 858 02 21 arayın çılgınca fantaziler yapalımm

11 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
  2. Slm bayanlar kayseri den 25 - 45 yaş arası bayanlar evli bekar dul türbanlı fark etmez mesaj bırakın 05413944771 Yaşım 30

    YanıtlaSil
  3. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik Ozel e acik yas sinirim yoktur 5462519585 evli ciftler bekliyorum

    YanıtlaSil
  4. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır NOT SİVAS VE ÇEVRESİ BOS KONUSMAYLA HIC ISIM OLMAZ SANATI DEMİRİ DÖVEREK YAPMAK GEREKİR BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  5. Adanalı bayanlar size bir tel kadar uzağım. Dürüst aklı başında isen mesaj at yoksa uzak durmanız tercihimdir. 532.733.45.44

    YanıtlaSil
  6. Selam güzelllikler sizle olsun bayanlar zevkli renkli anlar yasamak isdermisiniz adanadan sahin olgun biriyim boy 174 kilo 82 0553 604 09 19

    YanıtlaSil
  7. Slm ben yavuz 28 yasinda 1.85 boyundayim...istanbul da oturuyorum...tamamen gizlilik ve karsilikli guven icerisinde gorusebilecegim bayan arkadas ariyorum...yasanan hersey aramizda kalicak...benim icin karsilikli guven cok onemli her sey sex degil tabiki yeri geldiginde arkadas yeri geldiginde cinsel yonden bir birimizi sexe doyurabilecegim bir bayan arkadas ariyorum eger gercekten ciddiysen 0505 056 86 39 ara tanisalim

    YanıtlaSil
  8. K.maras ve çevre illerden evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır güvenebilirsiniz 05337272133

    YanıtlaSil
  9. Antep ve çevresi bayanlar arayın tanışalım 0535 738 08 83

    YanıtlaSil